Το σχ. έτος 2025-2026 ανανεώθηκε ο θεσμός της εικαστικής ομάδας στο σχολείο όπως κάθε χρόνο. Η εικαστική ομάδα ανέλαβε να ομρφύνει το σχολείο με τις εικαστικές παρεμβάσεις της.
1ο Γενικό Λύκειο (ΓΕΛ) Νέου Ψυχικού "ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ"
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Σελίδες
- Αρχική σελίδα
- Ωρολόγιο Πρόγραμμα
- Ώρες διδασκαλίας και διαλείμματα
- Υπεύθυνοι Τμημάτων 2025-2026
- Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων σχολ. έτους 2025-2026
- Εσωτερικός κανονισμός
- Εθνικά και Ευρωπαϊκά Προγράμματα
- Συνεργασίες με άλλα σχολεία
- Εκπαιδευτικό υλικό
- Ψηφιακό Φροντιστήριο
- Σύνθεση νέου Δ.Σ. Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
- Μαθητικές κονότητες (Νομοθεσία)
- 1ο Άγαλμα: Η γυναίκα της Σμύρνης
- 2ο 'Αγαλμα: Ελευθέριος Βενιζέλος
- 3ο Άγαλμα: Ελιά του Ζογγολόπουλου
- 4ο Άγαλμα: Άγαλμα στην πλατεία Αγίας Σοφίας
- 5ο Άγαλμα: Κήρυξ Θεού, μπροστά στην Αγία Σοφία
- Επικοινωνία
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ 15ΜΕΛΕΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ
Το Προεδρείο και τα Μέλη του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου δημιούργησαν ένα θεατρικό έργο για τον σχολικό εκφοβισμό και την συμπερίληχη στη σχολική κοινότητα.
Το έργο παίχτηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου με μεγάλη επιτυχία και αποθεώθηκε από τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "Μεταμορφώνουμε τον σχολικό μας κήπο και τη σχολική αυλή με αειφορικό μεράκι"
Υλοποίηθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο "Μεταμορφώνουμε τον σχολικό μας κήπο και τη σχολική αυλή με αειφορικό μεράκι". Συντονίστρια του προγράμματος ήταν η Διευθύντρια Δρ Παναγιώτα Πλέσσα.
Το σχολείο μας στο πλαίσιο του προγράμματος περιβαλοντικής εκπαίδευσης \ συνεργάστηκε με την ΕΣΤΙΑ "Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας Ατόμων με Νοητική Υστέρηση".
Στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος πήραμε κοπριά για τον σχολικό μας κήπο από τον Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδας.
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ-ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ «ΚΛΙΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ» ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ
Μια πρωτοπόρα πρωτοβουλία ανέλαβαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Λυκείου του σχολείου μας στο πλαίσιο του μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ». Με την καθοδήγηση της Διευθύντριας και καθηγήτριας Πληροφορικής Δρ Πλέσσα Π. και την καθηγήτρια Πληροφορικής κ. Σκούρτη Σ., υλοποίησαν τη δράση: «Κλιματικοί πρεσβευτές για την πρόληψη και προστασία σε περίπτωση πλημμυρών».Η δράση συνδέθηκε με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για το Κλίμα (Στόχος 13) και τη Συνεργασία (Στόχος 17).
Δείτε την παρουσίαση των μαθητών/τριών εδώ.
Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Ενημέρωση των αποτελεσμάτων μέσω sms - Άνοιξε η πλατφόρμα ενημέρωσης στοιχείων κινητού τηλεφώνου
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης
τις βαθμολογίες στο σύνολο των μαθημάτων που εξετάστηκαν και
τη σχολή/τμήμα εισαγωγής τους.

