Το Προεδρείο και τα Μέλη του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου δημιούργησαν ένα θεατρικό έργο για τον σχολικό εκφοβισμό και την συμπερίληχη στη σχολική κοινότητα.
Το έργο παίχτηκε στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου με μεγάλη επιτυχία και αποθεώθηκε από τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου