Υλοποίηθηκε με επιτυχία το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο "Μεταμορφώνουμε τον σχολικό μας κήπο και τη σχολική αυλή με αειφορικό μεράκι". Συντονίστρια του προγράμματος ήταν η Διευθύντρια Δρ Παναγιώτα Πλέσσα.
Το σχολείο μας στο πλαίσιο του προγράμματος περιβαλοντικής εκπαίδευσης \ συνεργάστηκε με την ΕΣΤΙΑ "Κέντρο Κοινωνικής Φροντίδας Ατόμων με Νοητική Υστέρηση".
Στο πλαίσιο του εν λόγω προγράμματος πήραμε κοπριά για τον σχολικό μας κήπο από τον Σύνδεσμο Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου