Μια πρωτοπόρα πρωτοβουλία ανέλαβαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Λυκείου του σχολείου μας στο πλαίσιο του μαθήματος «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ». Με την καθοδήγηση των καθηγητριών Πληροφορικής, κ. Πλέσσα Π. και κ. Σκούρτη Σ., υλοποίησαν τη δράση: «Κλιματικοί πρεσβευτές για την πρόληψη και προστασία σε περίπτωση πλημμυρών».Η δράση συνδέθηκε με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για το Κλίμα (Στόχος 13) και τη Συνεργασία (Στόχος 17).
Διαπιστώνοντας την έλλειψη ενημέρωσης των πολιτών για τις πλημμύρες, οι μαθητές εργάστηκαν στο εργαστήριο πληροφορικής. Ερεύνησαν το διαδίκτυο, συγκέντρωσαν μαρτυρίες από καταστροφικές πλημμύρες και δημιούργησαν μια ψηφιακή παρουσίαση με τα στοιχεία αυτά. Θέλοντας να μάθουν για τα τοπικά μέτρα προστασίας, τα παιδιά επικοινώνησαν με τον Δήμο. Η δράση κορυφώθηκε την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 με εκδήλωση στο αμφιθέατρο του σχολείου μας, 1ου ΓΕΛ Ν.Ψυχικού "Μάνος Ελευθερίου", όπου παρέστησαν ο κ. Αγγελόπουλος Ηλίας, Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Αστικού Περιβάλλοντος και η κ. Γκιζελή Αλίκη, Αντιδήμαρχος Παιδείας. Ο κ.Αγγελόπουλος μίλησε για τη σημασία της πρόληψης και τα μέτρα του Δήμου ενώ οι μαθητές και μαθήτριες παρουσίασαν τα αποτελέσματα της έρευνάς τους.
Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στον Δήμο μας και ανοίγει σημαντικούς δρόμους για μελλοντική συνεργασία και εξέλιξη. Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας!
Δείτε την παρουσίαση των μαθητών/τριών εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου